Jos öljyä kuluu litra per 1000km niin joku on pielessä. Itse en osaa sanoa
omaa kulutusta mutta nyt oon ajanu reilu 20tkm edellisestä huollosta eikä mitään viitteitä että öljyä pitäis lisäillä. Mulla on pientä vuotoa joka johtunee tyyppiviasta eli talvella tiivisteet ottaa itseensä ja pudottaa muutaman tipan silloin tällöin. Korjataan seuraavassa huollossa.
Joku kyseli tyhjäkäynti-nakutuksesta lämpimänä, sekin kuuluu ominaisuuksiin.
Kun painetta tulee lisää nakutus häviää eli ei tarvi huolestua.
Quote:
Originally Posted by karlos
Terve taas, joo tuollaista olen harkinnut, pikkasen röpinää/tehoa lisää. Lähetin kyselyn High Horse Perormancen e-mailiin putkipaketin "road clearancista", teholisäyksistä, jne. En vain vielä ole saanut vastausta. Lienee jenkkien elokuun loma-aika päällä. Odotellaan ennen kuin tilataan.
Miten sinulla on kone kuluttanut öljyä. Minulla kone polttaa ilman näkyviä vuotoja vähän yli litran per 10.000 km. Käytin Autokeskuksen huollossa (kun takuu on voimassa vielä pari viikkoa), väittivät, että normaali kulutus HEMIllä voi olla jopa litra per 1000 km. Kuullostaa aika hurjalta. Väittivät mittanneensa sylinteripaineet ja kaikki kuulemma ok. Tämän sivuston jenkki-sivuilla puhuivat öljyn kulutuksen yhteydessä jostain PCV-venttiiliin puhdistamisesta/vaihtamisesta. Autokeskuksessa ei moisesta tiedetty mitään. Kone vetää ok, ei vuoda eikä savuta. Onko mielestäsi kulutus ok?
Kiitos jälleen hyvistä vastauksistasi ja hyviä alkusyksyn ajeluhetkiä!
|