Interested in the Dodge Challenger? Be sure to check out the Dodge Challenger Forum for your Dodge Challenger information!
Chrysler 300C SRT-8 Header Left Chrysler 300C SRT-8 Logo Right

Go Back   Chrysler 300C & SRT8 Forum > Regional Forums > Overseas Forum
Home Forum Active Topics (T) Photo Gallery Register Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 09-19-2008, 09:55 AM   #231 (permalink)
Junior Member

2x300C's Avatar

Car: -57 & -05 Chrysler 300C Hemi
Member Number: 12557
Trader Rating: (0)
Ei taida paljon olla täällä kokemuksia 22:sista vanteista 300:sessa vai onko jollain?
Toi evic juttu on kyllä totta, jos painetunnistimia ei asenneta uusiin vanteisiin niin evic kyllä herjaa koko ajan. Eräällä tutulla on 300:sessa talvirenkailla tarvikevanteet joissa ei ole tunnistimia niin juuri noin tekee, paitsi silloin kun ajoi auton talliin niin lopetti hälytämästä kun sai kontaktin hyllyssä oleviin painelähettimillä varustettuihin kesävanteisiin

Quote:
Originally Posted by hemiko View Post
Tervehdys,

Mulla on täällä rapakon takana hankittuna 2008 SRT design hemillä. Tässä on originaaleina 20x9 vanteet 245/45 renkailla. 22 tuumaisia vanteita olen ajatellu ja jo katellutkin. En tiedä vaan kannattaako ne sitten loppujen lopuksi ostaa. Sopiiko heittämällä 265/35/22 Chryslerin alle? Pitääkö varoa käännöksissä ja onko kyyti ollu miten paljon kovempaa sen jälkeen? Miten nuo renkaiden painetunnistin ko mallissa toimii? Jääkö evic länkyttämään sitä vai saako niihin tunnistimet siirrettyä uusille vanteille? Toivottavasti olis jollain tietoa ja kokemuksia. Olen ajanu ihan muutama sata mailia ja kasassa on vielä pysynyt. Ihan hieno peli!
2x300C is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 09-19-2008, 10:28 AM   #232 (permalink)
Junior Member

2x300C's Avatar

Hei karlos ja muut!

Toi öljyjuttu on askarruttanut minua jo aikaisemminkin, nimittäin tuo huollon käyttämä väärän viskositeetin öljy. Pakko on nyt kyllä hommata vaikka sieltä konalan autokeskuksesta sitä oikeaa öljyä seuraavaan huoltoon, on se kokeiltava miten se toimii ja ennen kaikkea väheneekö nakutus.
Muuten tuolla aikaisemmin mainitsemani ilmastoinnin epäkuntoon meno kesken ajon omassa autossani, -tämä on nyt ollut huollon toimenpiteissä. Ilmastointiin tehtiin huolto automaattisella ilmastoinninhuoltolaitteella. Kylmäainetta oli kadonnut 100 g (400 oli jäljellä 500 grammasta) Oli kuulemma normaali vajenema n. kolmessa vuodessa, - siis siitä kun auto on lähtenyt tehtaalta täydellä ilmastoinnilla. Mutta sitten huollossa vaihdettiin myös ajovalojen korkeudensäätöyksikkö joka on samassa "väylässä" kuin ilmastointi ja tämän ko. yksikön toimintahäiriöt ovat aiheuttaneet juuri ilmastoinnin pois päältä hyppäyksiä..?
Nähtäväksi jää poistuiko ilmastointiongelma näillä toimenpiteillä, ainakin huolto oli kiitettävästi paneutunut asiaan.
Ilmastoinnin huollon jouduin itse maksamaan normaalisti mutta tuo ohj.yksikön vaihto meni takuuseen, lisäksi samalla vaihdettiin takuuseen vilkkuviiksi jota on epäilty jo pidempään syyksi sadetunnistimen satunnaisiin "harhaliikkeisiin".
Muuten auto onkin sitten pelannut hienosti ja huoltoonkin olen tyytyväinen!
2x300C is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 09-25-2008, 09:40 AM   #233 (permalink)
Junior Member

Car: 2008 Chrysler 300C Touring 3.0 V6 CRD
Member Number: 14936
2x300c + hemicolle

Tervehdys!

Ei ole juu paljoa näkynyt 22" 300:n alla...
Mulla on tuommoiset 265/35/22 renkastuksella.. Et:tä en nyt muista mutta suht sama kun alkuperäisissä 18" vanteissa!
Paineantureita mulla ei ole noissa vanteissa eikä niitä noihin voi siirtääkkään, vain harvat vannevalmistajat valmistavat vanteita missä olisi paineantureita varten syvennykset venttiilien kohdalla.. Ei Evic niistä paineantureiden puuttumisesta varottele, kuin yhden kerran jonka jälkeen Evic tajuaa paineitten nopean vaihtelun johtuvan antureiden pois ottamisesta.. joten jättää sen ns. OFF tilaan..sen jälkeen kun on asentanut renkaat missä on paineanturit, Evic huomauttaa taas yhden kerran että huom.paine jonka jälkeen se rupeaa seuraamaan paineita.. näin toimii ainakin itselläni vuoden 2008 CRD touring..

HEMICO 265/35/22 menee heittämällä alle kunhan et on ns.normaali.. yhtään isompi rengas ei mene.. tällähetkellä tilaa jäi uuden renkaanpinnan ja olisko tuo nyt sitten oikealta nimeltään ylätukivarren jokupirskatin kiinityspultin väliin n. 3-4mm.. ei vaikutusta mihinkään eikä "kiinni" ottamisen vaaraa.. katastusmiestä tilanne huvitti pienillä muutoksilla on mahdollista saada tietysti isommatki alle..
Mutka-ajoonhan tietysti vaikuttaa jonkin verran mutta onhan tuo "ameeeriikan mantereen" alusta muutenkin liian pehmeä mutkasille teille oli renkaat mitkä hyvänsä... muuten eroa ei juuri huomaa, ei edes täällä Hämeenlinnassa, missä tuntuu tyylinä olevan että revitään joka prkl:n katu auki ja kylvetään mukulakivi helvettiä joka paikkaan... ´ Et ei muutaku isoa valssia alle ja kovaa ajoa...

Quote:
Originally Posted by 2x300C View Post
Ei taida paljon olla täällä kokemuksia 22:sista vanteista 300:sessa vai onko jollain?
Toi evic juttu on kyllä totta, jos painetunnistimia ei asenneta uusiin vanteisiin niin evic kyllä herjaa koko ajan. Eräällä tutulla on 300:sessa talvirenkailla tarvikevanteet joissa ei ole tunnistimia niin juuri noin tekee, paitsi silloin kun ajoi auton talliin niin lopetti hälytämästä kun sai kontaktin hyllyssä oleviin painelähettimillä varustettuihin kesävanteisiin
Quote:
Originally Posted by hemiko
Tervehdys,

Mulla on täällä rapakon takana hankittuna 2008 SRT design hemillä. Tässä on originaaleina 20x9 vanteet 245/45 renkailla. 22 tuumaisia vanteita olen ajatellu ja jo katellutkin. En tiedä vaan kannattaako ne sitten loppujen lopuksi ostaa. Sopiiko heittämällä 265/35/22 Chryslerin alle? Pitääkö varoa käännöksissä ja onko kyyti ollu miten paljon kovempaa sen jälkeen? Miten nuo renkaiden painetunnistin ko mallissa toimii? Jääkö evic länkyttämään sitä vai saako niihin tunnistimet siirrettyä uusille vanteille? Toivottavasti olis jollain tietoa ja kokemuksia. Olen ajanu ihan muutama sata mailia ja kasassa on vielä pysynyt. Ihan hieno peli!
Tulisalmi is offline  
Reply With Quote
Old 10-26-2008, 06:17 AM   #234 (permalink)
Member

Fred300C's Avatar

Car: 2005 Chrysler 300C
Member Number: 2527
Moi !

Toi öljy homma on vaivannut minuakin.
Täytyy katsoa sitä alkuperäistä.
Vihdoinkin on joku huolto huomannut viiksessä jotain häikkää, kun noi pyyhkimet menee omiaan välillä.
Mulle sanottiin huollossa et oma oma sormi sitä on painanut.
Sanoin heille et tiedän kyllä mihin olen sormeni lykänny !

Eilen olin 2kk 3vk eka kerta autolla liikkeessä.
Oli pikku äksidentti skootterin kanssa.

Vaihtoa tuumailtu jälleen, huollon asenne mietityttänyt merkin vaihtoon, taikka muusta kaupungista ostoa.
Fred300C is offline  
Reply With Quote
Old 10-27-2008, 01:39 PM   #235 (permalink)
Junior Member

ToriBass's Avatar

Car: 2006 Chrysler 300C SRT8
Member Number: 19446
I live just a few 100-kilometers from your capital city

More exactly close to Uppsala - Sweden
ToriBass is offline  
Reply With Quote
Old 11-13-2008, 10:09 AM   #236 (permalink)
Junior Member

2x300C's Avatar

Tuli käytyä Las Vegasin Sema Showssa Ja siellähän oli myös hienoja Mopareita. - Mitenhän se kuva taas liitettiinkään? - joo tais onnistua.
Huimia vehkeitä oli paljon kuten mm. Moparin osastolla erikoispajan tekemä jatkettu, avo/umpi Chrysler 300C Hollywood. Ja kyllä se vaan on hieno vehje tuo uusi Challengerikin.. Mahettoman kokoinen näyttely!

IMG_0167.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0331.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0351.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0241.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0243.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0336.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0277.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0354.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0276.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

IMG_0314.jpg - Image - Photobucket - Video and Image Hosting

Last edited by 2x300C : 11-13-2008 at 10:33 AM.
2x300C is offline  
Reply With Quote
Old 11-13-2008, 12:11 PM   #237 (permalink)
Member

Fred300C's Avatar

Car: 2005 Chrysler 300C
Member Number: 2527
Thumbs up

Komeita kuvia. Pääsispä joskus katsomaan paikan päälle !

Kiitos kuvista !
Fred300C is offline  
Reply With Quote
Old 11-14-2008, 03:58 AM   #238 (permalink)
Junior Member

Car: 2006 Chrysler 300C HEMI
Member Number: 15685
Jep, komeita pirssejä. Kävin muuten lokakuun alussa Hgin jäähallissa Extreme Car Showssa. Siellä oli (Ruotsin kilvillä) tuo oranssi uusi Challenger SRT-8. Komia peli!
karlos is offline  
Reply With Quote
Old 11-27-2008, 01:36 AM   #239 (permalink)
Junior Member

Car: 2006 Chrysler 300C HEMI
Member Number: 15685
SRT8-kokemuksia?

Hei kaikki!
Olen aikeissa vaihtaa 300C Hemini SRT8-malliin. Kertokaa kokemuksia/näkemyksiä/mielipiteitä ko. autosta.

karlos is offline  
Reply With Quote
Old 11-27-2008, 04:24 AM   #240 (permalink)
CRD
Junior Member

Car: -08 Chrysler 300 C SRT desing
Member Number: 20127
Moi.
Mitenkäs valoautomatiikka tunnistaa pimeyden ? eli missä anturi on,kojetaulun päällä etuikkunan vieressä olevan anturin kun teippasi mustalla teipillä umpeen ei ainakaan automaattiasennossa valoja sytyttänyt päivällä, kuten muuten pimeellä tekee.

Kenelläkään jotain 20" vanteita myynnissä,ajattelin alkuperäiset SRT desing vanteet ehkä vaihtaa johonkin näyttävämpiin...

Mulla olis yksi ylimääräinen KCR "tehoboxi" myynnissä 500e , (250hv,565Nm) helppo asentaa itse.

--------------------------------------------------------------------------------------------
No löytyihän se valoanturi kun taskulampulla valaisin etuikkunassa olevaa anturia niin valot sammui.

Last edited by CRD : 11-27-2008 at 08:53 AM.
CRD is offline  
Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules