74 Posts
Iloisia kilometreja sit vaan!groovyjay said:Flying Finn näytti myös olevan täältä kurjalan ja köyhälän risteyksestä... :wave:
1896km oli nyt taulussa, edellisellä vessalla tuli tasan 80tkm 12 kuukaudessa, nyt kyydin laatu on sen verran maukkaampaa, että ei olisi ihme vaikka 100tkm menis ekan vuotena...Fred300C said:Iloisia kilometreja sit vaan!
Mulla kohta 15000 puhki. nyt tulossa jalopuusarja rapakon takaa. oottelen sitä kuin kuuta nousevaa.
Fred
Itse oikein tyytyväinen tohon dieseliin, todella hyvin saatu nakutus hiljennettyä pois kabiinista.Fred300C said:Paljon km tulee sulle vuodessa. Nyt ainakin laatu sellaisia. Mulle vain 30000 vuodessa. On tilauksessa päästä kokeilemaan D versiota. Pitäis olla vääntöö kuin ruuti-pyssyssä.
Onko noi jollain 3M teipillä kiinni? Niitähän voi usein lämmittämällä irroitella...Flying Finn said:Koetan saada wood kitin asennuksen aikaiseksi lähipäivinä.
Pistän kuvia kunhan työ on tehty. Hieman "jännittää", nimittäin
kerran kun panelin paikalleen tökkäät, siinä on ja pysyy.
Sovitteluun ja hienosäätöön ei ole mahdollisuutta.
Siis kieli keskellä suuta ja vakaata kättä ;-)
Jep, 3M:ällä tulevat kiinni. Puhdistuksen jälkeen pinnat käsitellään viellägroovyjay said:Onko noi jollain 3M teipillä kiinni? Niitähän voi usein lämmittämällä irroitella...
Mä tilaan ton kanssa nyt saman tien, mikä sisustan väri sulla on? Tilasitko oviin ne snadit toppaukset? Otitko ton kyynärnojan pehmustuksella vai ilman? Mulla on kaveri ammatti verhoilija ja annan sen tehdä ton muutamalla kymipillä, ei viitsi itse ruveta turamaan, vaikkei pahalta näytäkään, niin liimojen hakuun ja harjoitteluun menee usein se pari kymppiä...Flying Finn said:Saapui tänään tuo "nahkalätkä" keskikyynärnojaan.
http://www.22elite.com/NEW_SITE/consoleCovers.html
Nahka on juuri oikean väristä ja laatuista. Ompeleet korkealaatuisia.
Asennuskaan ei periaatteessa näyttäisi hankalalta.
http://www.22elite.com/300C/Installation/Console%20Cover/index.htm
Täytyy kuitenkin miettiä, josko antaisi ammattilaisen tehtäväksi.
Hintaa tuli veroineen ja rahteineen noin 90 euroa.
Onko kokemuksia nahkaliimoista ja niiden käytöstä ?
groovyjay said:Mä tilaan ton kanssa nyt saman tien, mikä sisustan väri sulla on? Tilasitko oviin ne snadit toppaukset? Otitko ton kyynärnojan pehmustuksella vai ilman? Mulla on kaveri ammatti verhoilija ja annan sen tehdä ton muutamalla kymipillä, ei viitsi itse ruveta turamaan, vaikkei pahalta näytäkään, niin liimojen hakuun ja harjoitteluun menee usein se pari kymppiä...
Laita ihmeessä raporttia ja kuvia miten homma etenee...
Tilasin eilen omaani, toivottavasti tulee tosi nopeesti! Näen huomenna kaveria joka tapauksessa, joten kysäsen samalla, jos tekis kaks noita kyynärnojia samoilla lämpimillä, ei pitäisi olla mikään iso rasti. Itse asustelen täällä pöllölässä (Järvenpää), joten matka ei mikään paha, ja kaikki päivät kuitenkin isolla kirkolla...:wall:Flying Finn said:Jakkarat ovat vaaleaa nahkaa, ja Light Greystone / Match Stitching oli
juuri oikea "match". Kaveri toimitti tavaran nopeasti ja mallikkaasti.
Tilaukseen jouduin lisäämään erillisellä PayPal laskulla rahteja 20$, joten summaksi tuli
lisäpehmusteilla 55+5+7,95+20$ plus 14,54 euron tullit.
Mainitse tilatessasi, että olet foorumin jäsen.
Öhöm, tota, tekisköhän se sun kaveri samalla ton munkin ?
Ei paineita, nimittäin onhan noita verhoomoja ja homman voi näprätä itsekkin.
Asustelen Espoossa.
PS. Jos sulla ei ole PayPal:ia, voin hoitaa tilauksen puolestasi.