ABS + ESP BAS i kontrolki ostrzegawcze kontroli trakcji WŁĄCZONE po całkowitym rozładowaniu akumulatora - kod DTC U140E
Mój 300C (LE) V6 z 2008 roku był przechowywany, a stary akumulator całkowicie się rozładował. Po zainstalowaniu fabrycznie nowego akumulatora kontrolki ostrzegawcze ABS, ESP BAS i kontroli trakcji pozostają włączone. Zabrałem go do Wanneroo Chrysler i przeprowadzili test diagnostyczny – „Znaleziono kody błędów modułu ABS w systemie, sprawdzono wiązkę przewodów modułu ABS - ok. Przeprogramowano ABS, nadal występuje błąd. ABS nie konfiguruje się. Możliwe usterki wewnętrzne w module ABS. Zalecamy najpierw wymianę modułu ABS i ponowne przetestowanie”. Kod DTC -U140E, odebrano nieprawidłowe dane konfiguracyjne pojazdu ABS. Koszt modułu wyniósłby 1300 $!
Powiedziałem im, że w żadnym wypadku, wszystko było w porządku, zanim rozładował się akumulator. Wróciłem do domu i przeszukałem internet, oczywiście, był to powszechny problem z niektórymi modelami 300. Zabrałem go do Osborne Park Chrysler i natychmiast wyczyścili kod! W ich raporcie stwierdzono: „przeprowadzono skanowanie dtc i stwierdzono, że system abs otrzymał nieprawidłowe informacje, przeprowadzono rekonfigurację bcm i test drogowy ok” Daję 10/10 dla Osborne Park i 0/10 dla Wanneroo.
Zanim zabrałem go do Osborne Park, kupiłem własny skaner – MaxiDiag Elite MD802. Z tym skanerem nie mogłem trwale usunąć kodu U140E ani świateł.
Z pobranej instrukcji serwisowej LX z 2007 roku -
Wypróbowałem „STANDARDOWĄ PROCEDURĘ SYSTEMU AKUMULATORA – PONOWNE PODŁĄCZENIE AKUMULATORA”
Wypróbowałem „PROGRAM STABILNOŚCI ELEKTRONICZNEJ” – skalibruj czujnik kąta skrętu”
Wypróbowałem „TEST WERYFIKACJI ABS”
Nic, co próbowałem, nie zadziałało, więc wtedy zabrałem go do Osborne Park.
Mam nadzieję, że powyższe pomoże w przyszłości niektórym członkom forum; wszystko z powodu rozładowanego akumulatora.
Mój 300C (LE) V6 z 2008 roku był przechowywany, a stary akumulator całkowicie się rozładował. Po zainstalowaniu fabrycznie nowego akumulatora kontrolki ostrzegawcze ABS, ESP BAS i kontroli trakcji pozostają włączone. Zabrałem go do Wanneroo Chrysler i przeprowadzili test diagnostyczny – „Znaleziono kody błędów modułu ABS w systemie, sprawdzono wiązkę przewodów modułu ABS - ok. Przeprogramowano ABS, nadal występuje błąd. ABS nie konfiguruje się. Możliwe usterki wewnętrzne w module ABS. Zalecamy najpierw wymianę modułu ABS i ponowne przetestowanie”. Kod DTC -U140E, odebrano nieprawidłowe dane konfiguracyjne pojazdu ABS. Koszt modułu wyniósłby 1300 $!
Powiedziałem im, że w żadnym wypadku, wszystko było w porządku, zanim rozładował się akumulator. Wróciłem do domu i przeszukałem internet, oczywiście, był to powszechny problem z niektórymi modelami 300. Zabrałem go do Osborne Park Chrysler i natychmiast wyczyścili kod! W ich raporcie stwierdzono: „przeprowadzono skanowanie dtc i stwierdzono, że system abs otrzymał nieprawidłowe informacje, przeprowadzono rekonfigurację bcm i test drogowy ok” Daję 10/10 dla Osborne Park i 0/10 dla Wanneroo.
Zanim zabrałem go do Osborne Park, kupiłem własny skaner – MaxiDiag Elite MD802. Z tym skanerem nie mogłem trwale usunąć kodu U140E ani świateł.
Z pobranej instrukcji serwisowej LX z 2007 roku -
Wypróbowałem „STANDARDOWĄ PROCEDURĘ SYSTEMU AKUMULATORA – PONOWNE PODŁĄCZENIE AKUMULATORA”
Wypróbowałem „PROGRAM STABILNOŚCI ELEKTRONICZNEJ” – skalibruj czujnik kąta skrętu”
Wypróbowałem „TEST WERYFIKACJI ABS”
Nic, co próbowałem, nie zadziałało, więc wtedy zabrałem go do Osborne Park.
Mam nadzieję, że powyższe pomoże w przyszłości niektórym członkom forum; wszystko z powodu rozładowanego akumulatora.