Chrysler 300C & SRT8 Forums banner

ABS - Kod DTC U140E po rozładowaniu akumulatora + ESP BAS i kontrola trakcji

3 reading
41K views 7 replies 4 participants last post by  qasimst12  
#1 ·
ABS + ESP BAS i kontrolki ostrzegawcze kontroli trakcji WŁĄCZONE po całkowitym rozładowaniu akumulatora - kod DTC U140E

Mój 300C (LE) V6 z 2008 roku był przechowywany, a stary akumulator całkowicie się rozładował. Po zainstalowaniu fabrycznie nowego akumulatora kontrolki ostrzegawcze ABS, ESP BAS i kontroli trakcji pozostają włączone. Zabrałem go do Wanneroo Chrysler i przeprowadzili test diagnostyczny – „Znaleziono kody błędów modułu ABS w systemie, sprawdzono wiązkę przewodów modułu ABS - ok. Przeprogramowano ABS, nadal występuje błąd. ABS nie konfiguruje się. Możliwe usterki wewnętrzne w module ABS. Zalecamy najpierw wymianę modułu ABS i ponowne przetestowanie”. Kod DTC -U140E, odebrano nieprawidłowe dane konfiguracyjne pojazdu ABS. Koszt modułu wyniósłby 1300 $!

Powiedziałem im, że w żadnym wypadku, wszystko było w porządku, zanim rozładował się akumulator. Wróciłem do domu i przeszukałem internet, oczywiście, był to powszechny problem z niektórymi modelami 300. Zabrałem go do Osborne Park Chrysler i natychmiast wyczyścili kod! W ich raporcie stwierdzono: „przeprowadzono skanowanie dtc i stwierdzono, że system abs otrzymał nieprawidłowe informacje, przeprowadzono rekonfigurację bcm i test drogowy ok” Daję 10/10 dla Osborne Park i 0/10 dla Wanneroo.

Zanim zabrałem go do Osborne Park, kupiłem własny skaner – MaxiDiag Elite MD802. Z tym skanerem nie mogłem trwale usunąć kodu U140E ani świateł.
Z pobranej instrukcji serwisowej LX z 2007 roku -
Wypróbowałem „STANDARDOWĄ PROCEDURĘ SYSTEMU AKUMULATORA – PONOWNE PODŁĄCZENIE AKUMULATORA”
Wypróbowałem „PROGRAM STABILNOŚCI ELEKTRONICZNEJ” – skalibruj czujnik kąta skrętu”
Wypróbowałem „TEST WERYFIKACJI ABS”
Nic, co próbowałem, nie zadziałało, więc wtedy zabrałem go do Osborne Park.

Mam nadzieję, że powyższe pomoże w przyszłości niektórym członkom forum; wszystko z powodu rozładowanego akumulatora.
 
#2 ·
Opisane objawy mogą wystąpić po prostu po odłączeniu akumulatora na dłuższy czas. Doświadczyłem podobnego problemu podczas wymiany starego akumulatora na nowy i dodatkowo straciłem kod radia i wyłączyłem działanie okien jednorazowych. Lampki ostrzegawcze resetują się automatycznie po przejechaniu krótkiego dystansu i istnieje prosta procedura resetowania działania okien - wszystko wyjaśnione w instrukcji obsługi. Czas utraty zasilania wydaje się być istotny, ponieważ kiedy niedawno odłączyłem akumulator na krótki czas, aby wymienić moduł świec żarowych, po ponownym podłączeniu nie było żadnych problemów. Kod U140E może zostać ustawiony po prostu przez niski poziom napięcia akumulatora.
 
#3 ·
Cześć devilmaycare
Niestety dla mnie przejechanie jakiegokolwiek dystansu nie zresetowało kontrolek ostrzegawczych, bez względu na to, czego próbowałem ze skanerem lub jaką procedurę zastosowałem.
Jeśli chodzi o problemy z ABS i kod U140E, może się pojawić -
Jeśli moduł układu przeciwblokującego (ABS) nie odbiera danych konfiguracyjnych pojazdu z modułu sterowania silnikiem (ECM) lub modułu sterowania układem napędowym (PCM) lub dane konfiguracyjne, które odbiera z ECM lub PCM, różnią się od tych otrzymanych podczas poprzedniego cyklu zapłonu.
Możliwe przyczyny
USZKODZENIE OKABLOWANIA, ZACISKU, ZŁĄCZA
KODY BŁĘDÓW ZWIĄZANE Z NAPIĘCIEM AKUMULATORA, ZAPŁONEM LUB WIADOMOŚCIAMI VIN
OBWODY MAGISTRALI CAN OTWARTE LUB ZWARTE
OBECNE KODY BŁĘDÓW ECM LUB PCM
ECM LUB PCM NIE ZAPROGRAMOWANE LUB ZAPROGRAMOWANE Z NIEPRAWIDŁOWYM NUMEREM VIN
ECM LUB PCM
MODUŁ UKŁADU PRZECIWBLOKUJĄCEGO
 
#5 ·
Tak, jestem pewien, że warsztat właśnie wyczyścił kontrolki ostrzegawcze z powiązanymi kodami DTC. Z systemem ABS nie było nic nie tak.
Kiedy kontrolki są włączone, oznacza to tylko, że system jest wyłączony, więc nie było żadnej zauważalnej różnicy w sposobie jazdy samochodu. Oznaczało to tylko, że miałeś tylko normalny układ hamulcowy bez ABS. Można było tak jeździć w nieskończoność.
 
#6 ·
Właśnie tak myślałem. Kiedy miałem podobny problem po wymianie akumulatorów, samochód jechał normalnie, aż do momentu, gdy światła ostrzegawcze zgasły automatycznie. Nigdy wcześniej nie miałem okazji zeskanować w poszukiwaniu kodów DTC, więc nie wiem, czy jakiś został ustawiony, a następnie usunięty. Uważam, że Twój konkretny problem mógł być spowodowany długim czasem braku zasilania akumulatora. Rozumiem Twój komentarz dotyczący jazdy bez ABS, ponieważ przez cały czas, kiedy mam swojego 300C, nigdy nie zauważyłem, żeby ABS się włączył, ale nigdy nie byłem w sytuacji, w której mogłoby się to zdarzyć; np. podczas awaryjnego hamowania na śliskiej nawierzchni. Zdarzyło mi się to raz (w ciągu 23 lat!) w moim Audi A4 i ABS zapobiegł poślizgowi w sytuacji, która mogła być niebezpieczna. Przypuszczam, że jedynym sposobem na bezpieczne przetestowanie działania ABS byłby poślizg na płycie poślizgowej.
 
#7 ·
ABS + ESP BAS i kontrolki ostrzegawcze kontroli trakcji WŁĄCZONE po całkowitym rozładowaniu akumulatora - kod DTC U140E

Mój 300C V6 2008 (LE) był w magazynie, a stary akumulator całkowicie się rozładował. Po zainstalowaniu fabrycznie nowego akumulatora kontrolki ABS, ESP BAS i kontroli trakcji pozostają włączone.
Zabrałem go do Wanneroo Chrysler i przeprowadzili test diagnostyczny – „Znaleziono kody błędów modułu ABS w systemie, sprawdzono wiązkę przewodów modułu ABS - ok. Przeprogramowano ABS, nadal występuje błąd. ABS nie konfiguruje się. Możliwe usterki wewnętrzne w module ABS. Zalecamy najpierw wymianę modułu ABS i ponowne przetestowanie”.
Kod DTC -U140E, ABS otrzymał nieprawdopodobne dane konfiguracyjne pojazdu.
Koszt modułu wyniósłby 1300 $!

Powiedziałem im, że w żadnym wypadku, wszystko było w porządku, zanim akumulator się rozładował.
Wróciłem do domu i przeszukałem internet, oczywiście był to powszechny problem z niektórymi modelami 300.
Zabrałem go do Osborne Park Chrysler i natychmiast wyczyścili kod! W ich raporcie stwierdzono: „przeprowadzono skanowanie dtc i stwierdzono, że system abs otrzymał nieprawdopodobne informacje, przeprowadzono rekonfigurację bcm i test drogowy ok”
Daję 10/10 dla Osborne Park i 0/10 dla Wanneroo.

Zanim zabrałem go do Osborne Park, kupiłem własny skaner – MaxiDiag Elite MD802. Za pomocą tego skanera nie mogłem trwale usunąć kodu U140E ani kontrolek.
Z pobranej instrukcji serwisowej LX z 2007 r. -
Próbowałem „STANDARDOWEJ PROCEDURY SYSTEMU AKUMULATORA – PONOWNE PODŁĄCZENIE AKUMULATORA”
Próbowałem „ELEKTRONICZNEGO PROGRAMU STABILNOŚCI” – skalibruj czujnik kąta skrętu”
Próbowałem „TESTU WERYFIKACJI ABS”
Nic, czego próbowałem, nie zadziałało, więc wtedy zabrałem go do Osborne Park.

Mam nadzieję, że powyższe pomoże w przyszłości niektórym członkom forum; wszystko z powodu rozładowanego akumulatora.
Cześć Drogi

Mój samochód był w ten sam sposób pozostawiony i akumulator rozładowany. Teraz pokazuje ten sam błąd U140E. Interesujące jest to, że zabrałem go do oryginalnego dealera Chryslera w Nowej Zelandii i powiedzieli mi ten sam błąd.
Ale mój samochód jeździ płynnie---

-Tempomat działa dobrze
-ŻADNE hamulce nie zawodzą
-ESP jest w porządku.

Może tylko błąd komputera jak twój?

Proszę, pomóż mi i poprowadź mnie..............

ADG
 
#8 ·
ABS + ESP BAS i kontrolki ostrzegawcze kontroli trakcji WŁĄCZONE po całkowitym rozładowaniu akumulatora - kod DTC U140E

Mój 300C V6 2008 (LE) był w magazynie, a stary akumulator całkowicie się rozładował. Po zainstalowaniu fabrycznie nowego akumulatora kontrolki ostrzegawcze ABS, ESP BAS i kontroli trakcji pozostają włączone.
Zabrałem go do Wanneroo Chrysler i przeprowadzili test diagnostyczny – „Znaleziono kody błędów modułu ABS w systemie, sprawdzono wiązkę przewodów modułu ABS - ok. Przeprogramowano ABS, nadal występuje błąd. ABS nie konfiguruje się. Możliwe usterki wewnętrzne w module ABS. Zalecamy najpierw wymianę modułu ABS i ponowne przetestowanie”.
Kod DTC -U140E, ABS nieprawdopodobne dane konfiguracyjne pojazdu odebrane.
Koszt modułu wyniósłby 1300 $!

Powiedziałem im, że w żadnym wypadku, wszystko było w porządku, zanim rozładował się akumulator.
Wróciłem do domu i szukałem w Internecie, i rzeczywiście, był to powszechny problem z niektórymi modelami 300.
Zabrałem go do Osborne Park Chrysler i natychmiast wyczyścili kod! W ich raporcie stwierdzono: „przeprowadzono skanowanie dtc i stwierdzono, że system abs otrzymał nieprawdopodobne informacje, przeprowadzono rekonfigurację bcm i test drogowy ok”
Daję 10/10 dla Osborne Park i 0/10 dla Wanneroo.

Zanim zabrałem go do Osborne Park, kupiłem własny skaner – MaxiDiag Elite MD802. Z tym skanerem nie mogłem trwale wyczyścić kodu U140E ani świateł.
Z pobranej instrukcji serwisowej LX z 2007 roku -
Próbowałem „STANDARDOWEJ PROCEDURY SYSTEMU AKUMULATORA – PONOWNE PODŁĄCZENIE AKUMULATORA”
Próbowałem „PROGRAMU STABILNOŚCI ELEKTRONICZNEJ” – skalibruj czujnik kąta skrętu”
Próbowałem „TESTU WERYFIKACJI ABS”
Nic, czego próbowałem, nie zadziałało, więc wtedy zabrałem go do Osborne Park.

Mam nadzieję, że powyższe pomoże w przyszłości niektórym członkom forum; wszystko z powodu rozładowanego akumulatora.
Hej. Naprawdę pomocne informacje, ponieważ zmagam się z tym samym.
Mój samochód działał dobrze, zaparkowałem go na noc.
Rano uruchomiłem i SERVICE ABS, SERVICE ESC i SERVICE ELCTRONIC THROTTLE BODY światła na DESCE ROZDZIELCZEJ.
Czy myślisz, że mam podobny problem i wymiana baterii to naprawi?
Mój akumulator padł 6-7 razy z powodu upływu prądu.