Chrysler 300C & SRT8 Forums banner
21 - 22 of 22 Posts
Discussion starter · #21 ·
Z którego roku i jaki silnik ma Twój samochód?

Mój jest z 2014 roku i jest dieslem (wciąż produkowany w tej samej fabryce, ale silnik jest inny). Założyłem drugi wątek (Link) po tym, jak miałem kolejny dobry czas na początku tego roku, chociaż miałem tylko 6 kodów.

Śledziłem ten ostatni zestaw problemów do dwóch kwestii:

1. W przedniej skrzynce bezpieczników był wadliwy przekaźnik, który znalazłem, przesuwając przekaźniki i śledząc, gdzie błąd się przeniósł (wewnątrz pokrywy mojej skrzynki bezpieczników znajdują się szczegóły obwodu, którym zajmuje się przekaźnik). Nie miałem pod ręką testera przekaźników, w przeciwnym razie prawdopodobnie najpierw przetestowałbym przekaźniki poza samochodem. Ostatecznie doprowadziłem problem z przekaźnikiem do obwodu AC i wymieniłem go za mniej niż równowartość 10 $

2. W moim samochodzie znajdują się dwa duże złącza wiązek przewodów, które znajdują się z tyłu komory silnika (przykład na zdjęciach poniżej). Odłączyłem je, wyczyściłem połączenia i podłączyłem je ponownie; Wierzę, że jest jeszcze jeden gdzieś w pobliżu skrzyni biegów. Widziałem film (którego w tej chwili nie mogę znaleźć - przepraszam) o ciężarówce Ram z dziwnym zestawem problemów z komunikacją elektryczną, które zostały prześledzone do jednego z tych złączy. To zainspirowało mnie do spróbowania tego samego. Mechanik w tym przypadku zalecił związanie dwóch połówek razem opaskami kablowymi, aby upewnić się, że uzyskasz i utrzymasz dobre połączenie. Jeszcze tego nie musiałem robić.

Słyszałem o złych uziemieniach powodujących problemy (czy jesteś na obszarze z solonymi drogami zimą?) i uszkodzonych alternatorach (na pewnym etapie istniało wezwanie do serwisowania dla niektórych roczników), czy przetestowali Twój czy tylko odczytali kody?

Możesz sprawdzić swoje wezwania do serwisowania samochodu tutaj: Link

Mam nadzieję, że to pomoże
 
Mam 300S, który wariuje podczas jazdy - wszelkiego rodzaju błędy - włączają się wycieraczki - dźwignia zmiany biegów zaczyna sama zmieniać biegi, deska rozdzielcza wariuje. Zabrałem go do dealera - 87 kodów - usunęli kody - nic więcej - żadnych kodów po wyczyszczeniu. Wsiadam do samochodu - jeżdżę kilka dni - to samo. Dealer nie może rozgryźć, co jest nie tak - sprawdzili wszystkie przewody/bezpieczniki/czujniki - brak kodów alternatora lub akumulatora - wszystko mówi, że utracono komunikację - czego nam brakuje?
Czy dzieje się to tylko podczas pierwszej jazdy w ciągu dnia, po tym jak samochód postał przez noc lub dłużej? A może dzieje się to również podczas ponownego uruchomienia na ciepło?
 
21 - 22 of 22 Posts